Jobs
Meine Anzeigen
Meine Job-Alerts
Anmelden
Einen Job finden Tipps & Tricks Firmen
Suchen

Non-technical customer support

Neuhausen am Rheinfall
Ralliant
Inserat online seit: 26 November
Beschreibung

Service Support for customers: Manage the end-to-end processing of customer service requests and contracts, including RMA creation, verification. Communication: Strong verbal and written communication skills to engage effectively with customers and internal stakeholders. Proven ability to manage multiple priorities, maintain accurate documentation, and meet deadlines. Problem-Solving: Proactive approach to identifying and resolving issues quickly and efficiently. Attention to Detail: High level of accuracy in order entry, tracking, and inventory coordination. Fluency in English and French preferable; knowledge of additional languages is a plus. Experience with ERP systems such as OpenUp Time, Oracle or SAP is a plus.

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern
Ähnliche Jobs
Jobs Neuhausen am Rheinfall
Jobs Schaffhausen (Bezirk)
Jobs Schaffhausen (Kanton)
Home > Stellenanzeigen > Non-Technical Customer Support

Jobijoba

  • Karriere & Bewerbung
  • Bewertungen Unternehmen

Stellenanzeigen finden

  • Stellenanzeigen nach Job-Titel
  • Stellenanzeigen nach Berufsfeld
  • Stellenanzeigen nach Firma
  • Stellenanzeigen nach Ort

Kontakt / Partner

  • Kontakt
  • Veröffentlichen Sie Ihre Angebote auf Jobijoba

Impressum - Allgemeine Nutzungsbedingungen - Datenschutzerklärung - Meine Cookies verwalten - Barrierefreiheit: Nicht konform

© 2025 Jobijoba - Alle Rechte vorbehalten

Bewerben
E-Mail Alert anlegen
Alert aktiviert
Speichern
Speichern