<< ZURÜCK
BEWERBEN
von: EssilorLuxottica Group
We are a global leader in the design, manufacture, and distribution of ophthalmic lenses, frames, and sunglasses. We offer our industry stakeholders in over 150 countries access to a global platform of high-quality vision care products (such as the Essilor brand, with Varilux, Crizal, Eyezen, Stellest and Transitions), iconic brands that consumers love (such as Ray-Ban, Oakley, Persol, Oliver Peoples, Vogue Eyewear and Costa), as well as a network that offers consumers high-quality vision care and best-in-class shopping experiences (such as Sunglass Hut, LensCrafters, Salmoiraghi & Viganò and the GrandVision network), and leading e-commerce platforms.
Zur Verstärkung unseres Customer Care Centers Teams am Standort Trimbach oder Gland (Schweiz) suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen:
Customer Care Specialist – Augenoptiker mit Deusch/Französisch (w/m/d)
Empfang und Bearbeitung aller Telefonanrufe sowie Weiterleitung von Anrufen an andere Abteilungen
Kundenberatung und technischer Support
Zusammenarbeit mit dem Außendienst
Expertise (Qualitätskontrolle der Gläser, Berechnungen)
Erste Erfahrungen in einem Servicecenter von Vorteil
Sehr gute Deutsch- und Französischkenntnisse in Wort und Schrift erforderlich
<< ZURÜCK
BEWERBEN