You will handle daily operations linked to product management, sales & marketing activities, as well as client handling, web & IT systems management.
English — Overview
Position requirements and responsibilities are described below. This role involves managing product-related operations, supporting marketing and sales activities, handling client interactions, and maintaining web & IT systems.
Responsibilities
* Marketing & sales: Create, manage, structure and publish products and content on our websites, social platforms, and on our partners’ platforms, both front-end and back-end. Contribute to mail campaigns (content, distribution and customer segmentation). Analyze performance and results, including reporting.
* After-sales activities and miscellaneous operational tasks.
* Participation in/management of miscellaneous projects, ongoing and new.
You.
* Aware of business and economic realities.
* Meticulous, versatile (resourceful), autonomous and pragmatic.
* Take initiatives to contribute to development and competitive differentiation of operations and products.
* Conscientious and capable of delivering good results in a dynamic environment.
* Passionate about information and communication technology. Interested in sales.
* Service-/people-oriented with solid interpersonal and communication skills.
* Able to handle Norwegian humour and communicate in a playful manner.
What this experience will mean for you.
* Work in a small, informal and growing business with an international outlook.
* Flexible hours and potential for remote work over time, in a casual atmosphere.
* Immersion in the e-commerce world.
* There is a lot to contribute and you will help shape our operations during this phase.
* One week of vacation offered between Christmas and New Year.
* Experience the “Wood_Id” community; offices in a building with 10+ smaller companies and 30+ people, forming a community of colleagues you’ll meet daily.
Workplace: Bluefactory, Fribourg. Ideal start date: at your earliest convenience.
If you see yourself thriving with us, please submit your CV, cover letter and certificates/diplomas. We appreciate all applications, but only candidates meeting the criteria will be contacted. Agencies, please refrain from contact.
Français — Aperçu
Vous vous occuperez d’opérations quotidiennes liées à la gestion des produits, aux activités commerciales et marketing, ainsi qu’à la gestion de clients, de systèmes web & IT.
Profil recherché
* Bachelor of Science HES-SO, Diplôme en Economie d’Entreprise, option Marketing.
* Personne structurée et organisée avec de solides compétences analytiques.
* Sens commercial et esprit économique développé. Orienté·e client.
* À l’aise avec l’informatique et les nouvelles technologies. Outil(s) utilisés : Odoo, Clickup, Shopify, Slack. Maîtrise intermédiaire d’Excel est un atout.
* Bonnes compétences en communication et à l’aise avec les gens.
* Anglais & français, ou anglais & allemand; la langue complémentaire est un plus. Une langue scandinave est un atout.
Responsabilités principales
* Marketing & vente : Créer, gérer, structurer et publier des produits et du contenu sur nos sites web, réseaux sociaux et ceux de nos partenaires, en front-end et back-end. Contribuer à nos campagnes de mailing (contenu, distribution et segmentation des clients). Analyser les performances et résultats. Reporting.
* Service après-vente et diverses tâches opérationnelles.
* Participation à la gestion de divers projets, en cours ou nouveaux.
Vous.
* Conscient·e des réalités économiques et commerciales.
* Méticuleux·se, polyvalent·e, autonome et pragmatique.
* Capable de prendre des initiatives pour contribuer au développement et à la différenciation compétitive des activités et produits.
* Consciencieux·se et capable d’obtenir de bons résultats dans un environnement dynamique.
* Passionné·e par les technologies de l’information et de la communication. Attiré·e par la vente.
* Orienté·e service, avec d’excellentes compétences en communication.
* Capable de supporter l’humour norvégien et de communiquer avec légèreté.
Ce que cette expérience vous apportera
* Travailler dans une petite entreprise informelle, en pleine croissance, avec une ouverture internationale.
* Horaires flexibles et possibilité de télétravail avec le temps, dans une ambiance décontractée.
* Une immersion dans le monde du e-commerce.
* Dans notre phase actuelle, il y a beaucoup de choses à mettre en place et vous aurez l’opportunité de contribuer à façonner nos opérations.
* Une semaine de congé offerte entre Noël et Nouvel An.
* Découverte de la communauté “Wood_Id” : nos bureaux sont situés dans un bâtiment accueillant avec plus de 10 petites entreprises et 30+ personnes, formant une communauté de collègues que vous côtoierez au quotidien.
Lieu de travail : Bluefactory, Fribourg
Date d’entrée idéale : dès que possible
Si vous vous voyez vous épanouir avec nous, envoyez votre candidature complète avec votre CV, lettre de motivation et certificats/diplômes. Nous apprécions toutes les candidatures, mais seules les personnes répondant aux critères seront contactées. Les agences sont priées de s’abstenir.
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